Uruchamiamy serię o oprogramowaniu COMARCH i jego funkcjonalnościach!

Kilka słów o COMARCH:

Oprogramowanie COMARCH ERP OPTIMA poprawia zarządzanie przedsiębiorstwem i jej zasobami – jest idealne dla firm z sektora MŚP, czyli małych i średnich przedsiębiorstw.

Dlaczego oprogramowanie COMARCH ERP OPTIMA?

  • niezawodne zarządzanie zasobami ludzkimi, kadrami i płacami, księgowością
  • elastyczność doboru rozwiązań dla firmy
  • szybki przepływ informacji w organizacji
  • Business Intelligence – bieżące monitorowanie przedsiębiorstwa dzięki możliwości definiowanych raportów i pulpitów menagerskich
  • bogactwo dostępnych modułów: handel i magazyn, e- commerce, kasa bank
  • kontrola na każdym etapie realizacji usprawniające procesy firmowe
  • integracja z wieloma narzędziami zewnętrznymi: drukarkami fiskalnymi, kasami fiskalnymi.
  • dostęp bezpośrednio z aplikacji w telefonie
  • zgodność z obowiązującymi w kraju przepisami prawa.

Zalety rozwiązania:

  • możliwość dalszej rozbudowy
  • kompletna analiza danych
  • dostęp offline i online
  • aktualne dane o firmie i dostęp do raportów.

Jak przebiega wdrożenie oprogramowania COMARCH ERP OPTIMA przeprowadzane przez B2B Technologie?

  1. Analiza potrzeb klienta.
  2. Dopasowanie odpowiedniego rozwiązania do firmy (COMARCH + aplikacje).
  3. Implementacja rozwiązania.
  4. Szkolenie z obsługi oprogramowania.
  5. Asysta – dedykowana pomoc asysty od B2B Technologie!

Masz pytania? Skontaktuj się z nami: Kontakt | B2BTechnologie (b2b-technologie.pl)

Więcej o COMARCH: Usługi, systemy informatyczne i obsługa firm, rozwiązania IT – COMARCH SA

Użytkowanie systemu COMARCH ERP OPTIMA