Wygodny i bezpieczny dysk w chmurze

Comarch IBARD to profesjonalna usługa umożliwiająca firmom bezpieczne przechowywanie danych w chmurze, wykonywanie backupu online oraz synchronizowanie i udostępnianie swoich danych. Dedykowana jest zarówno dla małych, jak i dla dużych przedsiębiorstw i cieszy się zaufaniem ponad 40.000 podmiotów biznesowych w całej Europie. Usługa świadczona jest w oparciu o najbezpieczniejszą w Polsce chmurę Comarch.

Solidne repozytorium na firmowe dane

Comarch IBARD pozwala na prowadzenie kluczowych procesów związanych z gromadzeniem informacji, mających newralgiczne znaczenie dla funkcjonowania podmiotu gospodarczego. Do najważniejszych z nich należą:

  • backup plików i baz danych – z wykorzystaniem intuicyjnego kreatora kopii zapasowych
  • przechowywanie danych w chmurze – przechowywanie dowolnego typu plików, z opcją ich wersjonowania
  • bezpieczne udostępnianie i szyfrowanie plików – z użyciem indywidualnie generowanych kluczy
  • synchronizacja danych na wielu urządzeniach – z możliwością wglądu w czasie rzeczywistym w edycję plików dokonywaną na innym urządzeniu

Dostęp z wielu urządzeń

Walorem rozwiązania jest umożliwianie dostępu do plików z wielu urządzeń jednocześnie. Co więcej, mogą to być urządzenia różnego typu (komputer stacjonarny, laptop, tablet, smartfon), umiejscowione w różnych lokalizacjach. Przechowywanie dokumentów w chmurze pozwala uniknąć problemów w czasie podróży służbowych czy wizyt u klienta – wszelkie niezbędne informacje można mieć zawsze pod ręką, nawet jeśli służbowy komputer pozostał w biurze. Usługa jest również rozwiązaniem doskonale wspierającym pracę zdalną, także wtedy, gdy nad tym samym dokumentem pracować musi jednocześnie zespół kilku osób. Korzystanie z Comarch IBARD gwarantuje jednocześnie, że poufne, służbowe informacje nie dostaną się w ręce osób niepowołanych.

Masz kłopot z zakupioną licencją? Posiadane przez Ciebie rozwiązanie „nagle przestało działać”?
Nie wiesz, gdzie znaleźć w zakupionym programie konkretną funkcjonalność?
A może przydałoby Ci się szkolenie przeprowadzone przez profesjonalistę?

Skontaktuj się z nami!

Jeśli zamiast Formularza kontaktowego preferujesz dedykowane, spersonalizowane konto zgłoszeniowe – zarejestrujemy je dla Ciebie.

Konto pozwoli na:

  • bezpośrednią konwersację z konsultantem Asysty B2B Technologie
  • lepsze dostosowanie do Twoich potrzeb i oczekiwań
  • kontrolę realizacji zlecenia.

Konto na portalu otrzymasz po wyborze dowolnego pakietu serwisowego.

Zapoznaj się z naszymi pakietami, porozmawiaj pod telefonem: 665 958 884

Konto na portalu jest idealne, gdy:

  • masz kłopot z zakupioną licencją
  • posiadane przez Ciebie rozwiązanie „nagle przestało działać”
  • nie wiesz, gdzie znaleźć w zakupionym programie konkretną funkcjonalność
  • potrzebujesz jasnej instrukcja działania
  • potrzebujesz nowej aplikacji.