Sprawne drukowanie i personalizowanie dokumentów

Comarch sPrint to aplikacja umożliwiająca wydrukowanie dowolnego dokumentu na podstawie danych systemu źródłowego – zarówno na drukarkę fizyczną jak i do pliku PDF. Z narzędzia można korzystać w wersji standalone lub zintegrowanej z systemem Comarch ERP. W ramach takiej integracji dostępne są gotowe szablony z najczęściej używanymi typami dokumentów.

Rozwiązanie pozwala również na dowolne personalizowanie swoich wydruków, a także na tworzenie własnych szablonów za pomocą intuicyjnego edytora. Dzięki temu możliwe jest np. umieszczenie logotypu swojej firmy na fakturze bądź wstawienie kodu QR odsyłającego do firmowej strony internetowej.

Przyjazny interfejs

Aplikacja używa interfejsu webowego i dzięki technologii drag & drop (przeciągnij i upuść) pozwala na korzystanie z niej w dowolnym miejscu i o każdej porze – także na urządzeniach mobilnych. Narzędzie charakteryzuje się ergonomią pracy, intuicyjnością i dużą szybkością działania, umożliwiając każdemu użytkownikowi sprawne tworzenie dowolnych wydruków.

Wsparcie dla różnych źródeł danych

Dzięki modułowi Połączenia możliwe jest łączenie się z dowolnym źródłem danych, w oparciu o połączenia typu MSSQL lub POSTGRESQL. Poza możliwością stosowania własnych zapytań SQL, udostępniony jest także przystępny kreator SQL, dzięki któremu zaczytywanie wybranych pól z bazy danych nie wymaga eksperckiej wiedzy informatycznej.

Utworzone szablony i połączenia przez nie wykorzystywane przechowywane są w repozytorium aplikacji. Dzięki temu można grupować wydruki w odpowiednie foldery i podfoldery, których struktura widoczna będzie na lewym panelu repozytorium, skąd można nimi zarządzać.

Masz kłopot z zakupioną licencją? Posiadane przez Ciebie rozwiązanie „nagle przestało działać”?
Nie wiesz, gdzie znaleźć w zakupionym programie konkretną funkcjonalność?
A może przydałoby Ci się szkolenie przeprowadzone przez profesjonalistę?

Skontaktuj się z nami!

Jeśli zamiast Formularza kontaktowego preferujesz dedykowane, spersonalizowane konto zgłoszeniowe – zarejestrujemy je dla Ciebie.

Konto pozwoli na:

  • bezpośrednią konwersację z konsultantem Asysty B2B Technologie
  • lepsze dostosowanie do Twoich potrzeb i oczekiwań
  • kontrolę realizacji zlecenia.

Konto na portalu otrzymasz po wyborze dowolnego pakietu serwisowego.

Zapoznaj się z naszymi pakietami, porozmawiaj pod telefonem: 665 958 884

Konto na portalu jest idealne, gdy:

  • masz kłopot z zakupioną licencją
  • posiadane przez Ciebie rozwiązanie „nagle przestało działać”
  • nie wiesz, gdzie znaleźć w zakupionym programie konkretną funkcjonalność
  • potrzebujesz jasnej instrukcja działania
  • potrzebujesz nowej aplikacji.