
Zaawansowany system elektronicznego obiegu dokumentów
Comarch DMS to nowoczesne rozwiązanie umożliwiające automatyzację i digitalizację procesów biznesowych związanych z tworzeniem, edycją, przechowywaniem, przesyłaniem i zarządzaniem dokumentami w firmie. Narzędzie nie tylko uprawnia sam obieg dokumentów, ale wpływa także pozytywnie na efektywność wielu innych procesów w różnych obszarach funkcjonowania przedsiębiorstwa.
DMS to platforma low-code, umożliwiająca w elastyczny, prosty sposób tworzenie procesów pozwalających na digitalizację wielu czynności wykonywanych w firmie. Wbudowany graficzny konfigurator daje możliwość zarządzania procesami, nie wymagając od użytkownika posiadania dogłębnej wiedzy z zakresu programowania. Oznacza to, że rozbudowa systemu i wdrażanie nowych obiegów dokumentów mogą być realizowane przez operatora we własnym zakresie. Dodatkowym atutem jest możliwość pracy z użyciem urządzeń mobilnych, sprawiająca że wszystkie dokumenty i zadania dostępne są z dowolnego miejsca i o dowolnej porze.
Wielość obsługiwanych procesów
Wsparcie, które oferuje Comarch DMS, nie ogranicza się jedynie do dosłownie rozumianego przepływu dokumentów. Platforma, poprzez głęboką integrację, usprawnia również działanie firmy w innych jej obszarach. Kluczowe zalety narzędzia to:
- mobilny dostęp – poprzez aplikacje mobilne, przeglądarkę www i aplikację desktop
- powiadomienia – kontrola realizacji zadań poprzez powiadomienia mobilne i mailowe
- kontrola czasu – definiowanie czasu na realizację poszczególnych procesów oraz raportowanie
- low-code – elastyczne konfigurowanie bez programowania
- współpraca z ERP – rozszerzenie funkcjonalności poprzez wymianę danych z systemem ERP
- OCR – automatyzacja procesu wprowadzania danych z papierowych faktur
- elektroniczne archiwum – zapobiegające zagubieniu dokumentów i umożliwiające szybki dostęp
- ścieżki akceptacji – własne reguły biznesowe, zdefiniowane przez użytkownika
- histora procesu – wgląd w historię dokumentów: daty edycji, osoby odpowiedzialne, komentarze
Wsparcie w wielu obszarach
Comarch DMS wspomaga funkcjonowanie firmy w wielu obszarach jej działania. Należą do nich:
- księgowość i finanse – faktury kosztowe, zapotrzebowania, akceptacja płatności, delegacje, akceptacja dodatków i premii
- kadry i płace – wnioski urlopowe, zgłoszenia wakatów, zapisy na szkolenia, oceny okresowe, ewidencja umów
- administracja – obieg korespondencji przychodzącej wychodzącej, rejestr umów, pełnomocnictwa, wnioski na zarząd, zarządzanie flotą
- IT – system zgłoszeń, nadawanie uprawnień, realizacja zapotrzebowań na sprzęt, zarządzanie zmianami w systemach
- procedury ISO – wnioski racjonalizatorskie, zgłoszenia działań korygująco-zapobiegawczych, raport 8D, kontrola jakości wyrobu
- inne obszary – zarządzanie produktem, akceptacja limitu kredytowego, ocena dostawców, zgłoszenia serwisowe
Masz kłopot z zakupioną licencją? Posiadane przez Ciebie rozwiązanie „nagle przestało działać”?
Nie wiesz, gdzie znaleźć w zakupionym programie konkretną funkcjonalność?
A może przydałaby Ci się do tego jasna instrukcja działania?
Skontaktuj się z nami!
Jeśli zamiast Formularza kontaktowego preferujesz dedykowane, spersonalizowane konto zgłoszeniowe – zarejestrujemy je dla Ciebie.
Konto pozwoli na:
- bezpośrednią konwersację z konsultantem Asysty B2B Technologie
- lepsze dostosowanie do Twoich potrzeb i oczekiwań
- kontrolę realizacji zlecenia.
Konto na portalu otrzymasz po wyborze dowolnego pakietu serwisowego.
Zapoznaj się z naszymi pakietami pod telefonu: 510 203 843
Konto na portalu jest idealne, gdy:
- masz kłopot z zakupioną licencją
- posiadane przez Ciebie rozwiązanie „nagle przestało działać”
- nie wiesz, gdzie znaleźć w zakupionym programie konkretną funkcjonalność
- potrzebujesz jasnej instrukcja działania
- potrzebujesz nowej aplikacji.