Oddział Dębica
  • 39-200 Dębica, Paderewskiego 2 seg.I

  • 665 958 884

  • 14 676 90 62

  • comarch@b2b-technologie.pl

  • Godz. otwarcia:
    Pon. – Pt. 8:00 – 16:00
    Sob. – Ndz. zamknięte

Oddział Rzeszów
  • 35-303 Rzeszów, Mieszka I 73C

  • 665 958 884

  • 17 777 61 08

  • comarch@b2b-technologie.pl

  • Godz. otwarcia:
    Pon. – Pt. 8:00 – 16:00
    Sob. – Ndz. zamknięte

Biuro Szczecin
  • 70-028 Szczecin, Z.Chmielewskiego 22A

  • 721 817 771

  • comarch@b2b-technologie.pl

  • Godz. otwarcia:
    Pon. – Pt. 8:00 – 16:00
    Sob. – Ndz. zamknięte

Masz kłopot z zakupioną licencją? Posiadane przez Ciebie rozwiązanie „nagle przestało działać”?
Nie wiesz, gdzie znaleźć w zakupionym programie konkretną funkcjonalność?
A może przydałoby Ci się szkolenie przeprowadzone przez profesjonalistę?

Skontaktuj się z nami!

Jeśli zamiast Formularza kontaktowego preferujesz dedykowane, spersonalizowane konto zgłoszeniowe – zarejestrujemy je dla Ciebie.

Konto pozwoli na:

  • bezpośrednią konwersację z konsultantem Asysty B2B Technologie
  • lepsze dostosowanie do Twoich potrzeb i oczekiwań
  • kontrolę realizacji zlecenia.

Konto na portalu otrzymasz po wyborze dowolnego pakietu serwisowego.

Zapoznaj się z naszymi pakietami, porozmawiaj pod telefonem: 665 958 884

Konto na portalu jest idealne, gdy:

  • masz kłopot z zakupioną licencją
  • posiadane przez Ciebie rozwiązanie „nagle przestało działać”
  • nie wiesz, gdzie znaleźć w zakupionym programie konkretną funkcjonalność
  • potrzebujesz jasnej instrukcja działania
  • potrzebujesz nowej aplikacji.