Wygodna zamiana plików graficznych na tekst

OCR (optical character recognition – optyczne rozpoznawanie znaków) to technologia służąca do identyfikacji pisma (liter, cyfr, znaków specjalnych) w plikach graficznych, takich jak zdjęcia czy skany wydruków, i zamiany go na postać tekstową, zrozumiałą dla programów wykorzystywanych w biznesie. Usługa Comarch OCR potrafi rozpoznawać treści, np. nazwy kontrahentów, kwoty netto/brutto, opisy czy inne informacje zawarte w skanach lub fotografiach faktur (w formatach PDF, JPG, JPEG, TIFF i PNG) i przenosić je do oprogramowania księgowego.

Większa efektywność, mniej błędów

Comarch OCR to doskonałe wsparcie dla osób, które w swojej pracy wprowadzają do systemu dużą ilość danych z faktur kosztowych, dostarczanych w formie papierowej. Technologia skraca czas wykonywania czynności, pomagając przy tym dotrzymać terminowości wykonania rozliczeń i składania deklaracji podatkowych. Co więcej, OCR pomaga także zmniejszyć liczbę błędów, jakie pojawić mogą się podczas ręcznego przenoszenia informacji z wydruków do formy tekstowej w komputerze.

Korzystanie z usługi Comarch OCR to nie tylko wygoda dla użytkownika, ale też i realna oszczędność dla przedsiębiorcy. Czas, który trzeba byłoby poświęcić na żmudne przepisywanie danych z papierowych dokumentów, można przeznaczyć na wykonanie innych, bardziej produktywnych zadań.

Integracja z systemami ERP Comarch

Comarch OCR jest rozwiązaniem chmurowym, do jego działania niezbędne jest połączenie z Internetem. Usługa jest głęboko zintegrowana z systemami Comarch DMS, Comarch ERP XL, Comarch ERP XT oraz Comarch ERP Optima. Każdy z tych pakietów już w wersji podstawowej oferuje wersję demo Comarch OCR, dzięki której można przetwarzać bezpłatnie do kilkudziesięciu stron miesięcznie. Użytkownicy, którzy mają większe potrzeby, mogą skorzystać z przystępnie wycenionej wersji komercyjnej.

Masz kłopot z zakupioną licencją? Posiadane przez Ciebie rozwiązanie „nagle przestało działać”?
Nie wiesz, gdzie znaleźć w zakupionym programie konkretną funkcjonalność?
A może przydałoby Ci się szkolenie przeprowadzone przez profesjonalistę?

Skontaktuj się z nami!

Jeśli zamiast Formularza kontaktowego preferujesz dedykowane, spersonalizowane konto zgłoszeniowe – zarejestrujemy je dla Ciebie.

Konto pozwoli na:

  • bezpośrednią konwersację z konsultantem Asysty B2B Technologie
  • lepsze dostosowanie do Twoich potrzeb i oczekiwań
  • kontrolę realizacji zlecenia.

Konto na portalu otrzymasz po wyborze dowolnego pakietu serwisowego.

Zapoznaj się z naszymi pakietami, porozmawiaj pod telefonem: 665 958 884

Konto na portalu jest idealne, gdy:

  • masz kłopot z zakupioną licencją
  • posiadane przez Ciebie rozwiązanie „nagle przestało działać”
  • nie wiesz, gdzie znaleźć w zakupionym programie konkretną funkcjonalność
  • potrzebujesz jasnej instrukcja działania
  • potrzebujesz nowej aplikacji.