Podręczne biuro w telefonie

Są sytuacje, kiedy niezbędne jest szybkie wykonanie czynności związanej z dostępem do firmowych dokumentów bądź z wystawieniem nowego dokumentu. Podróżujący służbowo menedżer potrzebuje wglądu w harmonogram pracy jego podwładnych, pracownik działu sprzedaży potrzebuje zweryfikować stany magazynowe będąc z dala od swojego komputera, mobilny przedstawiciel handlowy lub serwisant potrzebuje wystawić fakturę bądź inny dokument będąc u klienta. Odpowiedzią na wszystkie te potrzeby jest pakiet mobilnych rozwiązań dla biznesu Comarch.

Aplikacja na każdą okazję

Aplikacje mobilne Comarch ułatwiają codzienną pracę zarówno szeregowych pracowników, jak i kadry zarządzającej, oferując szybki dostęp do funkcji, które normalnie wymagałyby skorzystania ze stacjonarnego komputera bądź laptopa. Paleta aplikacji mobilnych dla biznesu zawiera narzędzia, wspierające różne procesy biznesowe, wliczając w to sprzedaż, obsługę POS, fakturowanie, obsługę magazynu, kadry, pracę przedstawicieli handlowych, serwis, backup danych, a nawet analizy Business Intelligence:

  • Comarch Mobile Zarządzanie – aplikacja na smartfony i tablety, pozwalająca zarządzać pracownikami mobilnymi, wykonywanymi przez nich zadaniami oraz osiągniętą sprzedażą
  • Comarch Mobile Sprzedaż – aplikacja dla pracowników mobilnych i przedstawicieli handlowych pracujących w terenie, koncentrujących się na najszybszym dotarciu do klienta, rejestrowaniu zamówień lub sprzedaży bezpośredniej oraz na utrzymaniu stałego, satysfakcjonującego kontaktu z klientem
  • Comarch Mobile Serwis – aplikacja oferująca szeroką gamę funkcjonalności, usprawniających pracę serwisantów
  • Comarch Mobile Zakupy – aplikacja oferująca szereg funkcjonalności dla przedstawicieli handlowych
  • Comarch WMS Magazynier – aplikacja umożliwiająca kompleksową obsługę magazynu wysokiego składowania
  • Comarch WMS Zarządzanie – kompleksowe rozwiązanie do koordynowania prac i zleceń magazynowych
  • Comarch ERP Inwentaryzacja – aplikacja do zliczania stanów magazynowych, pozwalająca na dokonywanie spisów inwentaryzacyjnych bez konieczności kupowania drogich kolektorów danych
  • Comarch HRM – aplikacja umożlwiająca zarządzanie czasem i planem pracy, kwalifikacjami pracowników, urlopami, nieobecnościami i delegacjami oraz prowadzenie elastycznego systemu oceny pracowników
  • Comarch ERP XT – intuicyjny program do zarządzania małą firmą, integrujący i automatyzujący najważniejsze procesy związane z prowadzeniem biznesu: obsługę sprzedaży stacjonarnej i internetowej, wystawianie faktur, księgowość i obsługę magazynu
  • Comarch IBARD – profesjonalna usługa, umożliwiająca bezpieczne przechowywanie danych w chmurze, wykonywanie backupu online oraz synchronizację danych
  • Mobile Sales Force – aplikacja umożliwiająca przedstawicielom handlowym przygotowywanie wizyt u klientów, prowadzenie procesów sprzedażowych, tworzenie szczegółowych planów pracy, rozwiązywanie skarg klientów, przesyłanie raportów itp.
  • Comarch Moje BR – bezpłatny program do fakturowania i komunikowania się z biurem rachunkowym

Masz pytania? Skontaktuj się z nami