
Podręczne biuro w telefonie
Są sytuacje, kiedy niezbędne jest szybkie wykonanie czynności związanej z dostępem do firmowych dokumentów bądź z wystawieniem nowego dokumentu. Podróżujący służbowo menedżer potrzebuje wglądu w harmonogram pracy jego podwładnych, pracownik działu sprzedaży potrzebuje zweryfikować stany magazynowe będąc z dala od swojego komputera, mobilny przedstawiciel handlowy lub serwisant potrzebuje wystawić fakturę bądź inny dokument będąc u klienta. Odpowiedzią na wszystkie te potrzeby jest pakiet mobilnych rozwiązań dla biznesu Comarch.
Aplikacja na każdą okazję
Aplikacje mobilne Comarch ułatwiają codzienną pracę zarówno szeregowych pracowników, jak i kadry zarządzającej, oferując szybki dostęp do funkcji, które normalnie wymagałyby skorzystania ze stacjonarnego komputera bądź laptopa. Paleta aplikacji mobilnych dla biznesu zawiera narzędzia, wspierające różne procesy biznesowe, wliczając w to sprzedaż, obsługę POS, fakturowanie, obsługę magazynu, kadry, pracę przedstawicieli handlowych, serwis, backup danych, a nawet analizy Business Intelligence:
- Comarch Mobile Zarządzanie – aplikacja na smartfony i tablety, pozwalająca zarządzać pracownikami mobilnymi, wykonywanymi przez nich zadaniami oraz osiągniętą sprzedażą
- Comarch Mobile Sprzedaż – aplikacja dla pracowników mobilnych i przedstawicieli handlowych pracujących w terenie, koncentrujących się na najszybszym dotarciu do klienta, rejestrowaniu zamówień lub sprzedaży bezpośredniej oraz na utrzymaniu stałego, satysfakcjonującego kontaktu z klientem
- Comarch Mobile Serwis – aplikacja oferująca szeroką gamę funkcjonalności, usprawniających pracę serwisantów
- Comarch Mobile Zakupy – aplikacja oferująca szereg funkcjonalności dla przedstawicieli handlowych
- Comarch WMS Magazynier – aplikacja umożliwiająca kompleksową obsługę magazynu wysokiego składowania
- Comarch WMS Zarządzanie – kompleksowe rozwiązanie do koordynowania prac i zleceń magazynowych
- Comarch ERP Inwentaryzacja – aplikacja do zliczania stanów magazynowych, pozwalająca na dokonywanie spisów inwentaryzacyjnych bez konieczności kupowania drogich kolektorów danych
- Comarch HRM – aplikacja umożlwiająca zarządzanie czasem i planem pracy, kwalifikacjami pracowników, urlopami, nieobecnościami i delegacjami oraz prowadzenie elastycznego systemu oceny pracowników
- Comarch ERP XT – intuicyjny program do zarządzania małą firmą, integrujący i automatyzujący najważniejsze procesy związane z prowadzeniem biznesu: obsługę sprzedaży stacjonarnej i internetowej, wystawianie faktur, księgowość i obsługę magazynu
- Comarch IBARD – profesjonalna usługa, umożliwiająca bezpieczne przechowywanie danych w chmurze, wykonywanie backupu online oraz synchronizację danych
- Mobile Sales Force – aplikacja umożliwiająca przedstawicielom handlowym przygotowywanie wizyt u klientów, prowadzenie procesów sprzedażowych, tworzenie szczegółowych planów pracy, rozwiązywanie skarg klientów, przesyłanie raportów itp.
- Comarch Moje BR – bezpłatny program do fakturowania i komunikowania się z biurem rachunkowym
Masz kłopot z zakupioną licencją? Posiadane przez Ciebie rozwiązanie „nagle przestało działać”?
Nie wiesz, gdzie znaleźć w zakupionym programie konkretną funkcjonalność?
A może przydałoby Ci się szkolenie przeprowadzone przez profesjonalistę?
Skontaktuj się z nami!
Jeśli zamiast Formularza kontaktowego preferujesz dedykowane, spersonalizowane konto zgłoszeniowe – zarejestrujemy je dla Ciebie.
Konto pozwoli na:
- bezpośrednią konwersację z konsultantem Asysty B2B Technologie
- lepsze dostosowanie do Twoich potrzeb i oczekiwań
- kontrolę realizacji zlecenia.
Konto na portalu otrzymasz po wyborze dowolnego pakietu serwisowego.
Zapoznaj się z naszymi pakietami, porozmawiaj pod telefonem: 665 958 884
Konto na portalu jest idealne, gdy:
- masz kłopot z zakupioną licencją
- posiadane przez Ciebie rozwiązanie „nagle przestało działać”
- nie wiesz, gdzie znaleźć w zakupionym programie konkretną funkcjonalność
- potrzebujesz jasnej instrukcja działania
- potrzebujesz nowej aplikacji.