Własny sklep internetowy zintegrowany z systemem ERP
Comarch e-Sklep to wygodne i proste w obsłudze rozwiązanie, wspomagające efektywną sprzedaż w Internecie. Narzędzie oferuje integrację z popularnymi serwisami zewnętrznymi, świadczącymi usługi związane z handlem i płatnościami. Comarch e-Sklep nadaje się doskonale zarówno dla firm prowadzących sprzedaż detaliczną, jak i dla podmiotów zajmujących się transakcjami B2B.
Mocną stroną aplikacji jest możliwość głębokiej integracji z z systemem Comarch ERP XT, Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL bądź Comarch ERP Altum. Takie połączenie sprawia, że procesy biznesowe – od stworzenia bazy towarów, przez efektywną sprzedaż, po fakturowanie i nadanie wysyłki – funkcjonują w obrębie jednego ekosystemu informatycznego, zapewniając tym samym bezprecedensową wygodę, płynność działania i niezawodność.
Atrakcyjny wygląd dzięki szablonom graficznym
Comarch e-Sklep oferuje gotowe szablony, zawierające różne motywy kolorystyczne, elementy strony w różnych wariantach i wiele możliwości ustawień. Użytkownik może stworzyć odpowiadający mu układ strony, korzystając ze zintegrowanego kreatora. Praca odbywa się metodą „przeciągnij i upuść”.
Możliwości adaptacyjne interfejsu pozwalają na przygotowanie atrakcyjnej wizualnie szaty graficznej sklepu i dostosowanie jej do charakteru oferowanego asortymentu towarów oraz wzornictwa przyjętego w firmie użytkownika. Comarch e-Sklep nie wymaga, by osoba obsługująca kreator była ekspertem w dziedzinie web developmentu bądź projektowania graficznego.
Szybkość i wygoda za sprawą integracji z serwisami zewnętrznymi
Platorma e-Sklep daje do dyspozycji ponad 30 bezpłatnych integracji z systemami płatności online, w tym także z systemami ratalnymi i leasingowymi. Do najbardziej znanych z nich należą m.in. Dotpay, Tpay, iMoje ING oraz PayU. Można także skorzystać z integracji z paczkomatami Inpost, jak również wykorzystać punkty odbioru osobistego Poczty Polskiej, DHL oraz UPS.
Zaimplementowana w narzędziu zautomatyzowana współpraca z najpopularniejszymi usługami zewnętrznymi zwiększa szybkość, wygodę i bezpieczeństwo korzystania ze sklepu internetowego. Klienci to docenią.
Comarch e-Sklep oferuje także bezpłatną integrację z Allegro. Korzystanie z tego dodatkowego kanału sprzedaży zwiększa zasięg oferty sklepu. Wystawianie aukcji i zarządzanie nimi dostępne jest z poziomu panelu administracyjnego e-Sklepu. Ponadto, dzięki korzystaniu z operacji automatycznych, można maksymalnie przyspieszyć i ułatwić zarządzanie swoją sprzedażą.
Sprzedaż B2B
Comarch e-Sklep to narzędzie nie tylko dla tych, którzy prowadzą sprzedaż detaliczną (B2C), ale także idealne rozwiązanie do sprzedaży w modelu Business-to-Business (B2B), tzn. takim, w którym nabywcą jest inny podmiot gospodarczy.
Platforma oferuje zatem dodatkowe funkcjonalności, niezbędne przy prowadzeniu dla obiorców biznesowych, takie jak np. możliwość negocjacji cen i udzielania rabatów, przydzielanie opiekuna klienta, weryfikacja stanów magazynowych na etapie składania zamówienia czy narzędzie pozwalające na samodzielne skonfigurowanie produktu przez kupującego.
Comarch e-Sklep w wersji B2B dysponuje całą gamą udogodnień, ułatwiających prowadzenie działalności handlowej online – zarówno w sferze prezentowania oferty, procesu zamawiania, jak i wygodnego oraz klarownego dostępu do informacji.